dimarts, 31 d’octubre del 2023

Octubre i castanyada


Aquest mes d'octubre ha estat ben especial per mi i els que m'envolten, han estat moltes novetats molt bones com a regal per la mama que fa els anys just aquest mes, doncs sí, es pot dir que aquest mes de tardor he après a caminar tot sol per la casa i pel carrer. 
Més coses, a la llar dels dies feiners m'ho passo pipa, em cuiden amb afecte perquè aprenc moltes coses cada dia i soc bon minyó, ja menjo amb forquilla i cada vegada tinc més dents i per acabar, avui m'han vestit de castanyer per primera vegada, el darrer any era tan petit que no em vaig assabentar de la festa de la castanyada tan nostra, però a mi de moniato i castanyes, res de res, doneu-me panellets i em feu feliç.


 

Onze de maig, el meu bateig

Onze de maig - Bateig i Comunió from Gabriel Rocha Algeciras on Vimeo .